AntetPOSDRU

Romanian English French German
 
 
 

Model de curriclum vitae

(în limba română)

 

NUME

   Adresa:
   E-mail:
   Telefon:


  
EDUCAŢIE

   -  Nume Şcoală/Facultate, Localitatea, Anul absolvirii
   -  Nume Şcoală/Facultate, Localitatea, Anul absolvirii

   -  …………………………….


  
EXPERIENŢĂ

   Nume Companie1, Localitatea
   -  Funcţia, (19xx-20xx), scurtă descriere a funcţiei şi a sarcinilor

   Nume Companie2, Localitatea
   -  Funcţia, (19xx-20xx), scurtă descriere a funcţiei şi a sarcinilor

   .............................................

   CUNOŞTINŢE PC/TEHNICE

   Limbaje de programare: ... (inclusiv HTML, xHTML, XML)
   Sisteme de operare: ...
   Produse software: ...
   Hardware: ...

   REFERINŢE

   - Nume persoană, telefon, funcţia, firma


Anexa 2

 
   
   
 

Curriculum vitae

Europass

Inseraţi fotografia. (rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Informaţii personale

 

Nume / Prenume

Nume, Prenume (rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

Adresă(e)

Număr imobil, nume stradă, cod poştal, localitate, ţară (rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

Telefon(oane)

(rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

                 Mobil:

(rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

Fax(uri)

(rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

E-mail(uri)

(rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Naţionalitate(-tăţi)

(rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Data naşterii

(rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Sex

(rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Locul de muncă vizat / Domeniul ocupaţional

(rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Experienţa profesională

 
   

Perioada

Menţionaţi separat fiecare experienţă profesională relevantă, începând cu cea mai recentă dintre acestea. (rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

Funcţia sau postul ocupat

 

Activităţi şi responsabilităţi principale

 

Numele şi adresa angajatorului

 

Tipul activităţii sau sectorul de activitate

 
   

Educaţie şi formare

 
   

Perioada

Menţionaţi separat fiecare forma de învăţământ şi program de formare profesională absolvite, începând cu cel mai recent. (vezi instrucţiunile)

Calificarea / diploma obţinută

 

Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite

 

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

 

Nivelul în clasificarea naţională sau internaţională

(rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Aptitudini şi competenţe personale

 
   

Limba(i) maternă(e)

Precizaţi limba(ile) maternă(e) (dacă este cazul specificaţi a doua limbă maternă, vezi instrucţiunile)

   

Limba(i) străină(e) cunoscută(e)

 

Autoevaluare

 

Înţelegere

Vorbire

Scriere

Nivel european (*)

 

Ascultare

Citire

Participare la conversaţie

Discurs oral

Exprimare scrisă

Limba

                     

Limba

                     
 

(*) Nivelul Cadrului European Comun de Referinţă Pentru Limbi Străine

 
     

Competenţe şi abilităţi sociale

Descrieţi aceste competenţe şi indicaţi contextul în care au fost dobândite. (Rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Competenţe şi aptitudini organizatorice

Descrieţi aceste competenţe şi indicaţi contextul în care au fost dobândite. (Rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Competenţe şi aptitudini tehnice

Descrieţi aceste competenţe şi indicaţi contextul în care au fost dobândite. (Rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului

Descrieţi aceste competenţe şi indicaţi contextul în care au fost dobândite. (Rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Competenţe şi aptitudini artistice

Descrieţi aceste competenţe şi indicaţi contextul în care au fost dobândite. (Rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Alte competenţe şi aptitudini

Descrieţi aceste competenţe şi indicaţi contextul în care au fost dobândite. (Rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Permis(e) de conducere

Menţionaţi dacă deţineţi un permis de conducere şi categoria. (Rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Informaţii suplimentare

Includeţi aici orice alte informaţii utile, care nu au fost menţionate anterior, de exemplu: persoane de contact, referinţe etc. (Rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

   

Anexe

Enumeraţi documentele anexate CV-ului. (Rubrică facultativă, vezi instrucţiunile)

                               


Anexa 3

Grila de autoevaluare

a cunoştinţelor de limbi străine

Înţelegere

Ascultare

A 1: Pot să înţeleg expresii cunoscute si propoziţii foarte simple referitoare la mine, la familie și la împrejurări concrete, când se vorbește rar și cu claritate.

A 2: Pot să înţeleg expresii și cuvinte uzuale frecvent întâlnite pe teme ce au relevanţă imediată pentru mine personal (de ex., informaţii simple despre mine și familia mea, cumpărături, zona unde locuiesc , activitatea profesională). Pot să înţeleg punctele esenţiale din anunţuri și mesaje scurte, simple și clare.

B 1: Pot să înţeleg punctele esenţiale în vorbirea standard clară pe teme familiare referitoare la activitatea profesională, scoală, petrecerea timpului liber etc. Pot să înţeleg ideea principală din multe programe radio sau TV pe teme de actualitate sau de interes personal sau profesional, dacă sunt prezentate într-o manieră relativ clară și lentă.

B 2: Pot să înţeleg conferinţe și discursuri destul de lungi și să urmăresc chiar și o argumentare complexă, dacă subiectul îmi este relativ cunoscut. Pot să înţeleg majoritatea emisiunilor TV de știri și a programelor de actualităţi. Pot să înţeleg majoritatea filmelor în limbaj standard.

C 1: Pot să înţeleg un discurs lung, chiar dacă nu este clar structurat, iar conexiunile sunt numai implicite și nu semnalate în mod explicit. Pot să înţeleg programe de televiziune și filme fără prea mare efort.

C 2: Nu am nici o dificultate în a înţelege limba vorbită, indiferent dacă este vorba despre comunicarea directă sau în transmisiuni radio, sau TV, chiar dacă ritmul este cel rapid al vorbitorilor nativi, cu condiţia de a avea timp să mă familiarizez cu un anumit accent.

Citire

A 1: Pot să înţeleg nume cunoscute, cuvinte și propoziţii foarte simple, de exemplu, din anunţuri, afișe sau cataloage.

A 2: Pot să citesc texte foarte scurte și simple. Pot să găsesc anumite informaţii previzibile în diverse materiale cotidiene (de ex., reclame, prospecte, meniuri, orare) și pot să înţeleg scrisori personale scurte și simple.

B 1: Pot să înţeleg texte redactate, în principal, într-un limbaj uzual sau referitor la activitatea mea profesională. Pot să înţeleg descrierea evenimentelor, exprimarea sentimentelor și a urărilor din scrisori personale.

B 2: Pot să citesc articole și rapoarte pe teme contemporane, în care autorii adoptă anumite atitudini și puncte de vedere. Pot să înţeleg proză literară contemporană.

C 1: Pot să înţeleg texte faptice și literare lungi și complexe, sesizând diferenţele stilistice. Pot să înţeleg articolele specializate și instrucţiunile tehnice lungi, chiar dacă nu se referă la domeniul meu.

C 2: Pot să citesc cu ușurinţă orice tip de text, chiar dacă este abstract sau complex din punct de vedere lingvistic sau al structurii, de exemplu, manuale, articole specializate și opere literare.

Vorbire

Participare la conversaţie

A 1: Pot să comunic într-o conversaţie simplă, cu condiţia ca interlocutorul să fie dispus să repete sau să reformuleze frazele sale într-un ritm mai lent și să mă ajute să formulez ceea ce încerc să spun. Pot să formulez întrebări simple pe teme cunoscute sau de necesitate imediată și să răspund la asemenea întrebări.

A 2 : Pot să comunic în situaţii simple și uzuale care presupun un schimb de informaţii simplu și direct pe teme și despre activităţi familiare. Pot să particip la discuţii foarte scurte, chiar dacă, în general, nu înţeleg suficient pentru a întreţine o conversaţie

B 1: Pot să fac faţă în majoritatea situaţiilor care pot să apară în cursul unei călătorii printr-o regiune unde este vorbită limba. Pot să particip fără pregătire prealabilă la o conversaţie pe teme familiare, de interes personal sau referitoare la viaţa cotidiană (de ex. familie, petrecerea timpului liber, călătoriile, activitatea profesională și actualităţi).

B 2: Pot să comunic cu un grad de spontaneitate și de fluentă care fac posibilă participarea normală la o conversaţie cu interlocutori nativi. Pot să particip activ la o conversaţie în situaţii familiare, exprimându-mi și susţinându-mi opiniile.

C 1: Pot să mă exprim fluent și spontan, fără a fi nevoie să-mi caut cuvintele în mod prea vizibil. Pot să utilizez limba în mod flexibil și eficient în relaţii sociale și în scopuri profesionale. Pot să-mi formulez ideile și punctele de vedere cu precizie și să-mi conectez intervenţiile bine de cele ale interlocutorilor mei.

C 2: Pot să particip fără efort la orice conversaţie sau discuţie și sunt familiarizat(ă) cu expresiile idiomatice și colocviale. Pot să mă exprim fluent și să exprim cu precizie nuanţe fine de sens. În caz de dificultate, pot să reiau ideea și să-mi restructurez formularea cu abilitate, în așa fel încât dificultatea să nu fie sesizată.

Discurs oral

A 1: Pot să utilizez expresii și fraze simple pentru a descrie unde locuiesc și oamenii pe care îi cunosc.

A 2: Pot să utilizez o serie de expresii și fraze pentru o descriere simplă a familiei mele și a altor persoane, a condiţiilor de viată, a studiilor și a activităţii mele profesionale prezente sau recente.

B 1: Pot să leg expresii și să mă exprim coerent într-o manieră simplă pentru a descrie experienţe și evenimente, visele mele, speranţele și obiectivele mele. Pot să îmi argumentez și explic pe scurt opiniile și planurile. Pot să povestesc o întâmplare sau să relatez intriga unei cărţi sau a unui film și să-mi exprim reacţiile.

B 2: Pot să prezint descrieri clare și detaliate într-o gamă vastă de subiecte legate de domeniul meu de interes. Pot să dezvolt un punct de vedere pe o temă de actualitate, arătând avantajele și dezavantajele diferitelor opţiuni.

C 1: Pot să prezent descrieri clare și detaliate pe teme complexe, integrând subtemele, dezvoltând anumite puncte și terminându-mi intervenţia cu o concluzie adecvată.

C 2: Pot să prezint o descriere sau o argumentaţie cu claritate și fluentă, într-un un stil adaptat contextului; cu o structură logică eficientă, care să ajute auditoriul să sesizeze și să retină punctele semnificative.

Scriere

A 1: Pot să scriu o carte poștală scurtă și simplă, de exemplu, cu salutări din vacantă. Pot să completez formulare cu detalii personale, de exemplu, numele, naţionalitatea și adresa mea pe un formular de hotel.

A 2: Pot să scriu mesaje scurte și simple. Pot să scriu o scrisoare personală foarte simplă, de exemplu, de mulţumire.

B 1: Pot să scriu un text simplu și coerent pe teme familiare sau de interes personal. Pot să scriu scrisori personale descriind experienţe și impresii.

B 2: Pot să scriu texte clare și detaliate într-o gamă vastă de subiecte legate de domeniul meu de interes. Pot să scriu un eseu sau un raport, transmiţând informaţii sau argumentând în favoarea sau împotriva unui punct de vedere. Pot să scriu scrisori subliniind semnificaţia pe care o atribui personal evenimentelor sau experienţelor.

C 1: Pot să mă exprim prin texte clare, bine structurate, dezvoltând punctele de vedere. Pot să tratez subiecte

complexe într-o scrisoare, un eseu sau un raport, subliniind aspectele pe care le consider importante. Pot să selectez un stil adecvat destinatarului.

C 2: Pot să scriu texte clare, cursive, adaptate stilistic contextului. Pot să redactez scrisori, rapoarte sau articole complexe, cu o structură logică clară, care să-l ajute pe cititor să sesizeze și să retină aspectele semnificative. Pot să redactez rezumate sau recenzii ale unor lucrări de specialitate sau opere literare.

Notă: Grila completă de autoevaluare poate fi accesată pe site-ul Consiliului Europei la www.coe.int/portfolio.


Logare pentru sesiune Consiliere/Mediere

Cautati